Functieomschrijving

Als inbedrijfsteller kom je terecht in een leuk team dat met elkaar onze klanten zo goed mogelijk bediend. Je bent samen met je collega’s het eerste aanspreekpunt op de projecten die in uitvoering zijn.

Als inbedrijfsteller heb je een belangrijke rol bij het implementeren van onze systemen op locatie bij de klant. Samen met de project coördinator zijn jullie het eerste aanspreekpunt voor de klanten over dit onderwerp. Dagelijks ben je op projecten om enthousiast met onze klanten samen te werken.

Ook is het je taak om met de installateur storingen in de projecten te analyseren en oplossingen aan te dragen zodat de monteur van onze klant, indien nodig, de juiste aanpassingen in de elektrotechnische installatie kan maken.

Je werkzaamheden bestaan o.a. uit:
  • Het op locatie inbedrijfstellen van systemen in samenwerking met de installateur
  • Op kantoor voorbereiden van projecten
  • Op kantoor ontwerpen en configureren van gebruikers interface voor touchscreens
  • Met de klant testen en opleveren van het project en de benodigde instructies geven
Wie ben jij?

Je staat je stevig in je schoenen en je bent stressbestendig. Jouw flexibiliteit, proactieve houding en klantvriendelijkheid staan centraal in de dienstverlening naar de klant. Vol energie ga je zelfstandig aan de slag in onze vooruitstrevende organisatie. Verder beschik je over:

  • Een afgeronde opleiding in een technische richting
  • Technische kennis op het gebied van elektrotechniek en moderne software technieken
  • Relevante stage- en/of werkervaring
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal en Engelse taal is een pre, zowel schriftelijk als mondeling
  • Een beschikbaarheid bij voorkeur van 32 of 40 uur
  • Een actieve houding en grote accuratesse
  • Probleemoplossend vermogen
  • Goede spreek- en schrijfvaardigheid van de Nederlandse taal, Engels is een pré
Wat krijg je van ons:
  • Een goed salaris
  • 24 vakantiedagen + 12 ATV dagen (op basis van een 40-urige werkweek)
  • Auto, laptop en telefoon van de zaak
  • Een pensioenregeling
  • De mogelijkheid om trainingen of een opleiding te volgen
Waarom zou je reageren? 😀

Wij nodigen je uit om deel uit te maken van ons enthousiaste team. Samen streven we ernaar om onze klanten van de best mogelijke service te voorzien. Binnen onze organisatie heerst een informele en open werksfeer, met korte lijnen en persoonlijke aandacht. Als familiebedrijf hechten we veel waarde aan betrokkenheid, samenwerking en een prettige werkomgeving. Wij kijken ernaar uit om je te verwelkomen!

Meer informatie over deze vacature?

Bel Kees Cleton op +31 (0)6 51 63 99 71

Solliciteer direct

Enthousiast geworden?
Solliciteer direct.

Sleep bestanden hierheen of
Max. bestandsgrootte: 32 MB.

    Benieuwd naar jouw toekomstige collega’s?

    Bekijk ons team of lees meer over ons bedrijf.

    © Helvar 2025. Alle rechten voorbehouden.