Om u als klant zo optimaal mogelijk te kunnen bedienen hebben wij een aantal documenten opgesteld waarmee u eventueel problemen zelf kunt opsporen en verhelpen. Daarnaast vindt u op deze pagina informatie met betrekking tot software, serviceovereenkomsten, hulp voor het calculeren van een DALI-installatie en informatie over softwaretrainingen en workshops.
Door het afsluiten van een overeenkomst heeft u onbeperkt online support. Daarnaast kunt u aanvullende locatiebezoeken inkopen zodat wij onderhoud en service bij u op loactie uitvoeren.
Naast de kennis en ondersteuning die onze productspecialisten, engineers en verkopers u kunnen leveren bieden wij hier een aantal documenten als naslagwerk en ondersteuning aan.
Met de calculatiesheet bent u in staat een project eenvoudig te calculeren met onze componenten, daarnaast geeft het ons de mogelijkheid u snel te voorzien van een passende prijsopgave.
Om zelf met de software aan de slag te kunnen gaan geven wij een software training waarbij je de kennis krijgt om de basis van een systeem te configureren.
Elk project is anders en vraagt om een specifieke aanpak. Om de juiste functionaliteit voor het project helder te kunnen verwoorden hebben wij een aantal voorbeeld teksten opgesteld voor u.
Na overleg met een van onze medewerkers kunnen componenten geretourneerd worden door het invullen van het RMA formulier.