Service

Om u als klant zo optimaal mogelijk te kunnen bedienen hebben wij een aantal documenten opgesteld waarmee u eventueel problemen zelf kunt opsporen en verhelpen. Daarnaast vindt u op deze pagina informatie met betrekking tot software, serviceovereenkomsten, hulp voor het calculeren van een DALI-installatie en informatie over softwaretrainingen en workshops.

Serviceabonnementen

Door het afsluiten van een overeenkomst heeft u onbeperkt online support. Daarnaast kunt u aanvullende locatiebezoeken inkopen zodat wij onderhoud en service bij u op loactie uitvoeren.

Handleidingen

Naast de kennis en ondersteuning die onze productspecialisten, engineers en verkopers u kunnen leveren bieden wij hier een aantal documenten als naslagwerk en ondersteuning aan.

Helvar Goeroe trainingsprogramma

Met ons ‘Helvar Goeroe’ trainingsprogramma kom je alles te weten over de mogelijkheden van onze lichtmanagementsystemen. Je krijgt kennis over DALI en het inbedrijfstellen van de systemen.