Serviceovereenkomst

Onze serviceabonnementen bieden de mogelijkheid om op afstand een projectlocatie te benaderen. Zo kunnen we het lichtregelsysteem monitoren en snel ingrijpen bij storingen.

Bij een nieuwe overeenkomst wordt een service gateway geplaatst. Zodra deze online is, maken we een systeemdiagnose van het DALI-systeem. De resultaten delen we met de opdrachtgever. Eventuele bestaande problemen worden gerapporteerd en kunnen indien gewenst tegen een gereduceerd tarief worden geanalyseerd en opgelost.

De opties

We bieden diverse standaard opties zodat we voor ieder project een passende oplossing kunnen bieden.

Online abonnement

  • Telefonisch support tussen 08:00 en 16:30 uur
  • Support op afstand via service gateway
  • Prijs is afhankelijk van aantal service uren en aantal DALI lijnen

Support abonnement

  • Telefonisch support tussen 08:00 en 16:30 uur
  • Support op afstand via service gateway en bezoek op locatie
  • Prijs is afhankelijk van aantal online service uren, bezoeken op locatie en aantal DALI lijnen

Een passend advies voor uw project?

Onze verkoopadviseurs denken graag met u mee en kunnen een advies uitbrengen specifiek voor uw project. Neem gerust contact op met de verkoopadviseur in uw regio of laat uw contactgegevens achter.

© Helvar 2025. Alle rechten voorbehouden.